CM A LA FUNDACIÓ ALÍCIA

El passat dimecres 21 de febrer, els alumnes de cicle mitjà han tingut l’oportunitat única de convertir-se en autèntics xefs per un dia gràcies a una emocionant sortida a la Fundació Alícia. Durant aquesta experiència inoblidable, la classe dels calçots  han pogut posar a prova les seves habilitats culinàries i explorar un món de sabors i textures en un entorn professional.

Aquesta sortida no només ha estat una experiència plena de sabors, sinó també una oportunitat per aprendre sobre la importància de l’alimentació saludable, la creativitat en la cuina i el treball en equip. Sense dubte, els alumnes s’han emportat  amb ells nous coneixements i memòries que segurament recordaran per sempre.

Aquí us deixem un recull dels moments vicuts