Assemblees a l’aire lliure

El passat divendres 24 de març vam tornar a gaudir de les assemblees a les grades del pati.

Els temes que es duen a terme a les assemblees sorgeixen de les inquietuds que recullen els delegats de cada aula de primària. Aquestes inquietuds i propostes es traspassen en reunió amb l’Equip Directiu i  el dia d’Assamblea es fa el retorn de les decissions i acords presosa la resta dels grups-classe.

Alguns dels temes d’aquesta assamblea ha estat recordar com es reparteixen els espais a les estones de joc al pati, la demanda de fer un canvi de cançó quan es canta la Vella quaresma o la presentació dels jocs de pati que han creat a la classe d’Art els alumnes de CS i que són pel gaudi de tota l’escola.

Mireu algunes de les imatges!