Arriba la Folleta Lila

Us presentem a la Lila, aquesta folleta tan maca ens ha visitat en els últims dies a l’Escoleta i estem molt emocionades!

Ens ha anat deixant diferents cartes on ens ha dit que viu a sota terra i que li agradaria molt que li ajudéssim a tenir un jardí ben bonic, ple de flors i animalons que vinguin a visitar-la.

Els nens i nenes de l’escoleta ràpidament s’han animat i amb la seva ajuda hem anat omplint el jardí de plantetes de colors i herbes aromàtiques que ens regalen una olor única.

Mireu, mireu, hem plantat melissa, enciams, una maduixera i llavors que aviat es convertiran en flors, aquestes les hem plantat a les oueres perquè així visquin el procés de creixement de més a prop, des de la llavor fins a la flor.

Segur que aquesta primavera tindrem un jardí que farà molt de goig!