ACTIVITATS DEL SEGON TRIMESTRE A L’ESCOLETA

En aquest segon trimestre hem fet diverses activitats on hem participat conjuntament amb infants de tota l’escola.  Durant la setmana de carnaval vam fer un taller de màscares i ens ho vam passar molt bé treballant plegats!

Vam acomiadar el rei Carnestoltes i vam celebrar l’enterrament de la sardina.

Una de les altres activitats que hem celebrat plegats amb tots els infants de l’escola ha estat la festa del DENIPaquí trobareu imatges de les diferents activitats que van organitzar els més grans de l’escola.

Per anar seguint el dia a dia de l’Escoleta i compartir-ho amb vosaltres recordar-vos que anem penjant quinzenalment la gran majoria de les activitats que anem fent a la xarxa Instagram @escola_orrius  ; com per exemple  activtitats d’experimentació amb gel, experimentació amb llum i foscor, la psicomotricitat a l’aire lliure… i amb l’arribada de la primavera també podreu veure un video on la Folleta Lila ens ha portat diverses plantes i llavors per anar omplint el jardí de flors.

Aquí us deixem un recull de fotografies de diverses estones del dia a dia de l’escoleta durant aquest segon trimestre.