CICLE MITJÀ EXPLICA EL FUNCIONAMENT DEL CURS

Aquest any, les famílies de cicle mitjà, van tenir una grata sorpresa en assistir a la reunió d’aula, que va tenir lloc el dilluns 26 d’octubre. Com és habitual, totes elles esperaven que els i les mestres presents a la reunió, aquesta vegada virtual, expliquessin el funcionament del curs i resolguessin dubtes, però no va ser pas això el que es van trobar en iniciar la reunió.

L’alumnat, els fills i filles d’aquestes famílies, van estar preparant un vídeo pels seus pares, al llarg de la setmana anterior a la reunió, explicant, fil per randa i sense llegir d’enlloc, el funcionament del curs 20-21: rutines, càrrecs, les diferents àrees, funcionament de material i nous projectes d’escola, ús correcte del correu electrònic, nom de les classes i projectes del curs, horari, …

Estem molt contents i contentes com a mestres, ja que la iniciativa va sortir d’ells, van treballar amb molta il·lusió i empenta i el resultat va ser genial, a més a més, no ens n’amagarem, el què vam haver d’explicar les tutores, després del vídeo, va ser molt poc, i com que els nens i les nenes, van explicar-ho tot tan clar, quasi no hi va haver preguntes. Només ens queda que felicitar-los a tots i totes i agrair a les famílies l’assistència virtual a la reunió.

Vinga, us adjuntem el vídeo que de ben segur tornareu a veure encantats, i també per aquelles famílies que no el van poder veure i amb aquest escrit us han vingut moltes ganes de fer-ho.

VÍDEO REUNIÓ FAMÍLIES CICLE MITJÀ

A gaudir!