CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA

El dilluns 23 de novembre, a l’escola, vam celebrar el dia de Santa Cecília que és la patrona dels músics. El dia de la música és el 22 de novembre, però tots els sants tenen capvuitada (tenen vuit dies per felicitar-los o celebrar-ho). A l’escola ens agrada especialment la música, per això cada any ho celebrem.

Pel matí va venir en Santi Serratosa, és un músic que va per les escoles fent tallers de percussió corporal. Per tant vam estar molta estona fent ritmes amb els peus, les mans, la panxa, el pit, el cap… en definitiva tot el cos! Va ser un taller molt divertit!

A la tarda vam anar de concert al poliesportiu, gràcies a la brillant idea de la Llúcia. L’artista, en Jaume Barri, també ens va fer moure l’esquelet sense parar, i això que només tocava amb mitja guitarra.

Ens va fer posar en parelles i vam ballar com si estiguéssim en diferents atraccions d’una fira. També vam haver de ballar com si fóssim animals, els companys ens feien una rotllana i el que estava al mig ballava com volia. Ens va fer ballar tot el grup junt fent un tren, i cada vegada es complicava més la forma de desplaçar-nos, així i tot, vam superar les proves. Quan ja ens havíem proclamat campions, va arribar l’hora de la veritat, seguint els mestres, vam ballar com si estiguéssim de debò, en un concert, va ser un moment genial per ballar, saltar i cridar.

Ens ho vam passar molt bé, ens va sorprendre i agradar aquesta forma de celebrar el dia de la música. Volem repetir-ho!