Promoció 2014

TALLERS DE CIRC. P3 i P4

Avui als més menuts/es del cole ens han explicat com funciona un circ. Hem vist que hi ha un cap de pista, també que hi poden haver malabaristes, equilibristes, pallassos…. Entre tots, amb l’ajuda de LaCrica. hem muntat el nostre circ particular. Ens ho hem passat molt bé. Pares, aviat ens haureu de portar al […]

TALLERS DE CIRC. P3 i P4 Llegeix més »

MAG CARU. EDUCACIÓ INFANTIL

Aquesta tarda tots els nens i nenes d’educació infantil hem pogut gaudir de la màgia del MAG CARU. Ens ha agradat molt tots els trucs que ens ha fet, fins i tot les mestres s’han quedat amb la boca oberta. Alguns de nosaltres hem pogut fer de mags. A partir d’aquí ja podem anar al

MAG CARU. EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »

FEM UN CONTE

Ei pares, Com cada curs quan s’apropa Sant Jordi els nens i les nenes d’ Educació Infantil elaborem un conte relacionat amb el monogràfic que treballem. Aquest curs el conte ens parla del circ. Els Mims i els Equilibristes hem elaborat la nostra part. Aquí us deixem un ventall de fotos perquè veieu la nostra

FEM UN CONTE Llegeix més »

XARXA DE LA PREHISTÒRIA

Ei famílies, Aquesta setmana hem acabat el centre d’interès La Prehistòria i per concloure els Mims i els Equilibristes hem fet una xarxa de tots els coneixements i continguts que hem après. Aquí teniu un petit recull de fotos del moment en què hem desenvolupat l’activitat.    

XARXA DE LA PREHISTÒRIA Llegeix més »

COVES DEL TOLL

Hola famílies, Ahir els Equilibristes i els Mims vam anar a Moià a visitar les Coves del Toll. Vam poder veure les coves i les cabanes que hi han al parc. Vam aprofitar per veure diferents eines, restes d’animals i diferents cranis de l’home prehistòric. També ens vam pintar les cares com els homes prehistòrics

COVES DEL TOLL Llegeix més »

TREBALLEM LES EMOCIONS

Hola famílies, Avui la Dragona Fiona ens ha convidat a veure un vídeo on ens parla de la importància de l’amistat, del companyarisme i del diàleg. Després hem obert un diàleg a la classe i hem parlat del curtmetratge. Ens ha agradat molt i ens agradaria compartir-ho amb vosaltres. Ens el mirem? https://www.youtube.com/watch?v=LAOICItn3MM

TREBALLEM LES EMOCIONS Llegeix més »

CARNESTOLTES

Hola famílies, Avui quan hem arribat a l’escola estàvem tots/es molt contents i molt guapos.Estem d’allò més divertits. Teniu ganes de veure com anem?  

CARNESTOLTES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut