Promoció 2014

Més colònies P4 i P5

Mireu que bé que ens ho estem passant! Els nens i nenes de P4 hem anat amb vaixell mentre els de P5 feiem una descoberta de la platja. Quan hem anat amb vaixell hem vist molts peixos i hem buscat el vaixell pirata. Ens han explicat les parts del port. Tant uns com els altres ens […]

Més colònies P4 i P5 Llegeix més »

Colònies P4 i P5

Pares i mares, Ja hem arribat a Cambrils. El viatge ha anat molt bé. Ens hem parat a esmorzar a una àrea de servei. Ara els monitors ens han donat la benvinguda i ens expliquen què farem! Aviat dinarem perquè després tenim moltes sorpreses!

Colònies P4 i P5 Llegeix més »

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Hola famílies, Ahir vam explicar a l’aula el conte de la Llegenda de Sant Jordi, les mestres el vam representar a la tarda i també el vam veure a la pissarra digital. Aquí teniu l’enllaç per si el volen tornar a veure els nens i les nenes ja que els hi va agradar molt.

LA LLEGENDA DE SANT JORDI Llegeix més »

SANT JORDI

Hola famílies, Ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi amb els Mims i els Equilibristes. Al matí vam anar a veure els contes que havien fet els nens i les nenes de primària i el que vam  fer els alumnes d’Educació Infantil. També vam visitar la parada de contes que s’han comprat des de

SANT JORDI Llegeix més »

CANÇONS

Hola famílies, Els mims i els equilibristes a l’hora de música estem treballant les qualitats del so: intensitat (fort-fluix), durada (llarg-curt) i altura (agut i greu). Hem après algunes cançons que ens parlen de totes aquestes qualitats. Sabeu que ja les sabem representar totes gràficament? Si les voleu escoltar cliqueu sobre del nom de la

CANÇONS Llegeix més »

CANÇONS

Hola famílies, Aquest segon trimestre els mims i els equilibristes hem après cançons de la prehistòria. També hem après amb quins instruments feien música els nostres avantpassats i hem conegut els instruments de placa: el xilòfon, el metal·lòfon i el carilló. Els hem pogut tocar i ens ho hem passat d’allò més bé. Si voleu

CANÇONS Llegeix més »

FEM LA MONA. EDUCACIÓ INFANTIL

Avui tots els alumnes d’educació infantil hem fet la mona. Primer l’hem fet i després ens l’hem menjat. Hem tingut molt present que necessitàvem un davantal per no embrutar-nos i que calia tenir les mans ben i ben netes. Hi hem posat pa de pessic, melmelada i xocolata líquida. També hem guarnit totes les mones

FEM LA MONA. EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut