EL Dr HOPPER VISITA 5è

El passat dijous 1 de febrer va visitar la nostra escola el Dr Hopper. Va venir per inspeccionar les classes de 5è. El Dr Hopper és un espectacle teatralitzat anomenat: “Investiguem habilitats amb en Hopper” protagonitzat per l’actor Pere Hosta. És una activitat en el marc del programa “Sigues tu” de Dipsalut, que desenvolupem a l’escola des de fa una pila d’anys.

El Dr Hopper  va explicar que venia a comprovar que cap alumne estigués infectat per un núvol tòxic que està afectant les emocions de gran part de la població. Després de fer un concurs de preguntes,  va informar que els grups no estaven infectats. De tota manera,  va advertir que no es pot abaixar la guàrdia i sempre s’ha d’estar atent, cal  utilitzar les habilitats bàsiques per la vida i potenciar el hàbits saludables. La mainada va passar una estona molt divertida alhora que reflexionaven sobre les seves habilitats psicosocials.

VEURE MÉS FOTOS: https://drive.google.com/drive/folders/1LINstzU9zWSu-kahU6xhbJEd6fzNPL5c?usp=sharing