Salut

ESMORZAR SALUDABLE

Els nens /es han d’esmorzar a casa abans de venir a l’escola. Per menjar a mig matí poden portar en un tupper un petit entrepà, fruita o galetes. Cal que sigui un esmorzar saludable, sense bolleria industrial ni sucs.

Els dimarts fem el dia de la fruita.

MALALTIES

L’alumne no pot anar a l’escola quan té febre, diarrea, vòmits, infeccions a la boca, conjuntivitis o erupcions a la pell que siguin contagioses. Si presenten algun d’aquests símptomes avisarem a les famílies perquè els vingueu a recollir.

MEDICAMENTS

A l’escola no es pot administrar cap tipus de medicament si no hi ha un justificant del metge i l’autorització de la família.

PARÀSITS

En cas que l’alumne tingui polls és convenient eliminar-los abans de tornar a l’escola per evitar contagiar-los als altres alumnes. Els dies següents cal procurar treure totes les lémenes que hagin pogut quedar als cabells.