PRESENTACIÓ DEL PROJECTE EDUCATIU DE L’ESCOLA L’ESTACIÓ

PER A MÉS INFORMACIÓ SOBRE COM FER LA PREINSCRIPCIÓ, CLICAR LA IMATGE:

EL Dr HOPPER VISITA 5è

El passat dijous 1 de febrer va visitar la nostra escola el Dr Hopper. Va venir per inspeccionar les classes de 5è. El Dr Hopper és un espectacle teatralitzat anomenat: “Investiguem habilitats amb en Hopper” protagonitzat per l’actor Pere Hosta. És una activitat en el… Llegeix més»

QUINZENA DEL MEDI I LA CIÈNCIA

Aquesta setmana hem fet portes obertes a les famílies de l’escola per tal de que l’alumnat pogués mostrar les propostes que estem treballant durant la quinzena del medi i la ciència.

QUINZENA DEL MEDI I LA CIÈNCIA

Durant aquest mes de novembre, l’alumnat de l’escola de l’Estació ha començat la quinzena del medi i la ciència. Aquesta vegada, dedicada a un bé tan escàs com és l’aigua. L’alumnat està portant a terme diferents activitats que engloben totes les àrees per tal de… Llegeix més»