DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA – DIA DE LA PAU 2024

El passat dilluns dia 29 de gener a la nostra escola es va celebrar el dia de la Pau. Tot l’alumnat de l’escola va participar en una matinal de jocs d’arreu del món. L’activitat va estar organitzada des de l’àrea d’Educació Física i els alumnes de 6è feien de monitors dels 25 jocs, que estaven distribuïts pel pati de l’escola. Van ser dues hores trepidants on tothom va estar compartint els jocs i gaudint de la companyia d’alumnes d’altres grups classe.

Aquesta activitat té un gran valor perquè dona protagonisme als alumnes de 6è que son els encarregats d’explicar, organitzar i dinamitzar els jocs. A la resta de l’escola els agrada molt jugar i que siguin els grans els que els ensenyin a jugar a jocs de diferents països del món.

VEURE MÉS FOTOS:https://drive.google.com/drive/folders/11TLScJCWnlNH-XckDCrkHaUYn39763GB?usp=sharing

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *