L’ESTACIÓ REP A L’ESCRIPTOR JAUME CELA i OLLÉ

El passat divendres 2 de febrer, dintre del programa “autors a les aules” ,els alumnes de 5è de la nostra escola van tenir l’honor de rebre  l’escriptor Jaume Cela i Ollé.   Autors a les Aules és una activitat del programa Lletres a les aules que, des de 1998, promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament primari, secundari organitzada per la ILC i el Departament d’Educació.

Aquesta activitat permet a l’alumnat lector entrar en contacte directe amb els escriptors i escriptores i establir-hi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial. . .

La nostra escola cada curs rep algun autor i sempre són els alumnes de 5è els que poden adelitar-se d’aquest moment. El senyor Cela ja havia vingut alguna altra vegada. L’alumnat de Cicle Mitjà té una lectura obligatòria del Sr J. Cela: “Set raons per estimar els meus pares”. Quan saben quin autor ens vistarà, els alumnes de 5è tornen a llegir el seu llibre i preparem un seguit de preguntes per fer-li a l’autor. El Sr Jaume Cela les va contestar totes molt amablement i l’alumnat va poder gaudir de la saviesa d’aquest prolífic autor.

Mes informació sobre Jaume Cela i Ollé

VEURE MÉS FOTOS: https://drive.google.com/drive/folders/1mbmgkC2pLgmlI-rix4fhAmA17KnDVQyp?usp=sharing