Jornades d’Educació a Montgat i Tiana 2019

Del 27 al 29 de març tornen les Jornades d’Educació a Montgat i Tiana, organitzades de manera conjunta per les regidories d’educació de Montgat i Tiana. Tenen com a objectiu principal amb l’objectiu de generar un punt de trobada entre les famílies, els centres educatius i experts en educació, durant les quals posarem en comú diversos temes d’interès de l’educació dels infants de 0 a 18 anys.

Les jornades s’inauguren a Montgat aquest dimecres 27 de març a les 17:30h a la Sala Pau Casals amb la participació del prestigiós psicòleg José Ramon Ubieto que ens parlarà de “Infàncies hiperactivades, hiperconnectades i hipesexualitzades. Com seguir sent els seus interlocutors?”, i continuaran a Tiana el dijous 28 a les 17:30h a la Sala d’Exposicions del Casal, amb la participació de Begonya Folch “Les emocions són part integral de l’aprenentatge” i dels centres educatius de Montgat i Tiana. Aquí és on podrem escoltar les experiències de les mestres de l’escola Xènia Pujol i Cristina Soro, presentant-nos una activitat del projecte de P5 “Els altres”. Finalment, el divendres 29 de març a les 17:30h tindrà lloc la sessió de cloenda a Tiana amb una Xerrada-Taller de neurociència a càrrec de Inantria, que comptarà amb la participació de les escoles bressol públiques d’ambdós municipis.

Esperem que sigui del vostre interès.