Campanya Escolar de Fotoprotecció

L’estiu s’acosta i amb ell, el sol radiant i les jornades més llargues.

Per aquest motiu, avui l’alumnat de primària ha tingut l’oportunitat de participar en una xerrada sobre fotoprotecció, organitzada per la Farmàcia Cirici de Montgat dins del marc de la Campanya Escolar de Fotoprotecció.

Durant la sessió, els nens i nenes han pogut aprendre la importància de protegir-se del sol amb cremes solars adequades i altres complements: barrets, ulleres de sol, roba… A més, han après a identificar els seus fototips i han rebut consells pràctics per a una exposició solar segura i responsable. Com per exemple:

• Utilitzar crema solar amb un bon factor de protecció solar (FPS).
  • Aplicar-la generosament i de manera uniforme per tota la pell, recordant aquelles parts més petites.
  • Reaplicar-la cada dues hores, o més sovint, si suem o ens banyem.
  • Evitar l’exposició solar directa entre les 12 i les 16h.

La xerrada ha estat molt dinàmica i participativa, i l’alumnat ha pogut gaudir d’una experiència divertida i educativa alhora. Al final de la sessió, tots els participants han rebut un diploma acreditatiu com a experts i expertes en fotoprotecció.

Des de l’escola, volem agrair a les ponents de la Farmàcia Cirici de Montgat per haver-nos ofert una xerrada tan interessant i útil.

Comencem a estar preparats i preparades per passar un estiu segur i responsable tot gaudint del sol sense risc!