PRESENTACIÓ DEL POEMARI XICLET, ENGANXA’T AL VERS

Aquest dissabte 11 de març es va fer la presentació del poemari “Xiclet, enganxa’t al vers” a la llibreria Caselles de l’escriptora Núria Freixa.

L’alumnat participant va gaudir molt d’aquesta experiència recitant i representant diversos poemes. Van tenir l’oportunitat de conèixer l’autora del llibre i la seva il·lustradora.  L’acte va ser presentat per la Rosa Maria Codines, inspectora d’educació i tot seguit van poder escoltar com s’ha anat creant aquest poemari.

1. Dolors

Em va semblar una presentació excel.lent, molt participativa i em va sorprendre la quantitat de canalla que hi havia. Implicar a les escoles un 10. L’enhorabona per la presentació i gràcies per vetllar per la llengua