Beques Menjador 2021-2022

En relació a les sol·licituds dels ajuts individuals de menjador pel curs 2021/2022, us informem que el període de presentació de les sol·licituds serà del dia 12 de maig de 2021 al 4 de juny de 2021 ambdós inclosos.

Us adjuntem el model de sol·licitud, les bases que regulen els ajuts de menjador pel curs 2021/2022 i un document amb els punts importants que s’han de tenir en compte alhora de tramitar la sol·licitud d’ajut.

La presentació de les sol·licituds es pot fer de forma telemàtica per la web del Consell, www.segria.cat en AJUTS DE MENJADOR, on es trobarà tota la informació sobre la seva tramitació.

Si presenteu la sol·licitud de forma telemàtica NO heu de presentar res a l’escola: la tramitació és totalment on line.

Si no podeu fer la sol·licitud per internet, imprimiu la sol·licitud, l’ompliu, adjunteu la documentació que es demani si cal i la podeu presentar a l’escola (li doneu la vostre/a fill/a o li feu arribar al conserge sense entrar a l’escola).

Sol·licitud      Bases Ajuts Menjador 2021-2022         Consideracions importants