Visita sorpresa a segon

ELS MAMUTS DE SEGON

(LLEIDA) A la classe de segon de l’escola Enric Farreny ha vingut una visita sorpresa durant el matí de divendres.

La fotògrafa Sílvia Bútia, mare de la classe, ha explicat a l’alumnat en què consisteix la feina de fotògraf periodístic perquè estan treballant com es fan les notícies.

La Sílvia ha contestat les preguntes que l’alumnat tenia preparades, ha ensenyat les parts de la càmara de fotos i ha explicat anècdotes de la seva feina.

Ha estat una activitat molt interessant i divertida. Properament la classe de segon visitarà el Grup Segre per aprendre una mica més.

L’alumnat i la Sílvia a classe