VII JORNADES QUIN-ART!

Ja han arribat les VII Jornades QUIN-ART! a l’escola Enric Farreny.

Una setmana per gaudir de la creativitat artística de tot l’alumnat sota el títol “Musiquem l’art”.

Tenim molta il·lusió per poder compartir les jornades amb totes les persones que formem part de l’escola.

Us hi esperem!!

Programa VI Jornades Quin Art 2022

* Dimarts 3 maig 2022

La violinista Lana ens ha explicat la seva experiència amb l’orquestra del barri de Cateura de la ciutat d’Asunción al Paraguai. Elles i ells de les escombraries en fan música: reciclen els materials de rebuig, fabriquen els seus instruments de l’orquestra i interpreten composicions musicals.

Els músics més petits de l’escola ens han ofert un petit concert a l’hora del pati. Gràcies per compartir la vostra música amb tota l’escola!

* Dimecres 4 maig 2022

Hem gaudit d’una mostra de musicogrames al gimnàs de l’escola. Els artistes de P3, P4, P5, 1r, en, 3r, 4t i 6è han fet unes grans actuacions. Fins i tot hem tingut dues sorpreses: una dels alumnes de 4t i una altra d’una mestra cantaire. Quin bo dona de veure’ls i sentir-los!

S’ha inaugurat l’exposició “Paisatge musical” a l’escola amb una mostra de produccions artístiques del l’alumnat i una informació audiovisual de l’orquestra de Cateura (Uruguai).

* Dijous 5 maig 2022

Avui ha estat el dia dels artistes gràfics que han decorats amb dibuixos, pintures i grafittis en unes parets del pati d’infantil. Tothom ha participat en la seva creació.

* Divendres 5 maig 2022

Per acabar les jornades hem gaudit d’un dia molt especial, carregat de música i art.

Durant el matí els mestres més joves de l’escola ens han ofert dues obres de teatre basades en contes populars però amb una mirada molt actual. “La caputxeta forçuda” i ” La rateta que escombrava l’escaleta”. Unes protagonistes molt valentes!

Durant l’esbarjo l’alumnat més gran ens ha ofert concerts de piano, guitarra, bateria electrònica, percussió corporal i fins i tot diferents balls.

Per la tarda hem ballat danses gregues i croates gràcies als nostres auxiliars de conversa Marco, Christina i Elisavet.

Finalment hem inaugurat el nou mur gràcies a l’artista lleidatà David Artal que ens ha ajudat a donar llum, color i música al nostre pati gaudint d’una experiència única.