Una jornada plena d’art i diversió per a 5è i 6è

Avui l’alumnat de 5è i 6è curs ha tingut l’oportunitat de gaudir d’una experiència cultural enriquidora fora de les aules. Els alumnes de 5è han visitat el Caixafòrum per explorar l’exposició “Miralls”, mentre que els de 6è han participat en dos emocionants tallers a l’escola d’art Leandre Cristòfol: un de d’animació i l’altre de fotografia.

La visita a l’exposició “Miralls” ha ofert als nostres alumnes de 5è una oportunitat única d’explorar la reflexió i la perspectiva a través de les obres d’art exposades, estimulant la seva imaginació i la seva comprensió de les formes i els conceptes artístics.

D’altra banda, els alumnes de 6è han tingut l’oportunitat de deixar volar la seva creativitat i explorar diferents aspectes de l’art visual a través dels tallers d’animació i fotografia a l’escola d’art Leandre Cristòfol. Aquests tallers han permès als nostres estudiants experimentar amb noves tècniques i expressar-se artísticament d’una manera única i personal.

Per culminar aquest dia ple d’art i aprenentatge, els dos grups han tingut l’oportunitat de gaudir de l’obra de teatre musical “Jazz & Up” al Caixafòrum. L’espectacle ha proporcionat als nostres alumnes una experiència emocionant i divertida, plena de ritme i energia, que segurament recordaran durant molt de temps.