TAULA RODONA PER LA QUALITAT DE L’EDUCACIÓ DE LES LLENGÜES

El Centre de Recursos Pedagògics del Segrià ha organitzat unes jornades pedagògiques dirigides als docents per  posar en comú com treballar el vector 4 del currículum: ” La qualitat de l’educació de les llengües”.

En la jornada d’aquest dimecres 15 de març es va celebrar una taula rodona amb quatre centres educatius convidats que tenen com a tret identitari l’impuls del tractament de les llengües.

L’escola Enric Farreny, va participar activament i va poder compartir el treball que s’està fent mitjançant el propi projecte lingüístic Meridio impulsor del plurilingüisme.

Un projecte iniciat en el 2013 i que s’ha anat consolidant gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa.  A més a més ha estat reconegut com a projecte d’innovació pel Departament d’Educació i ha col·laborat amb diferents universitats.

Entre tots i totes fem escola!