Symbaloo des d’educació Infantil fins a cicle Superior

Benvolgudes nenes, nens i famílies,

Us hem preparat un Symbaloo. I què és això?

És una aplicació en línia que permet organitzar i classificar enllaços web en forma de botons.

Hem fet un symbaloo per cada cicle. Esperem que us agradi i us sigui d’utilitat tot aprenent d’una manera més engrescadora.

Educació Infantil               Cicle Inicial

Cicle Mitjà                        Cicle Superior

1. VDC

Moltíssimes gràcies per facilitar-nos més recursos segons el cicle. Tot i que a casa anem fent i intentant no despenjar-nos, sempre va bé tenir més idees. Gràcies per la tasca que feu des de casa per intentar estar al peu del canó.

La Lucía i l’Hugo tenen moltes ganes de tornar a l’escola, de retrovar-se amb els seus i les seves companyes d’escola i també amb el professorat.

Mentre arriba el gran dia de poder retornar… #ensquedemacasa #juntsguanyaremelvirus

Cuideu-vos!
    =)

2. Núria

Que bé! Ho estaven esperant! Tenen ganes de treballar, i sobretot tenen ganes de veure els seus companys i els seus mestres.
    Esperem que estigueu tots bé. Cuideu-vos molt!

3. YSM

Moltíssimes gràcies, xulíssim!!! Al veure el vídeo tots dos es van emocionar…(bé, tots tres). Una forta abraçada i esperem veure-us ben aviat a tots!!
    El Nel i la Núria em fan enviar un petó virtual especial per la seva senyo Raquel ?. T’ enyoren!