Sortida a la Ludoteca de la Bordeta

Divendres 17 de març l’alumnat d’Infantil 3 anys vam poder gaudir d’una estona de joc a la Ludoteca Municipal del barri. Alguns alumnes ja havien estat, però per d’altres era la primera vegada i ha estat un gran descobriment. Hem gaudit dels diferents espais que hi havia: la caseta, la botiga, els cotxes, els jocs, playmòbils, construccions… ha estat d’allò més divertit!

Hem descobert joguines, hem compartit jocs, ens hem relacionat, hem imaginat, hem investigat els diferents racons, hem experimentat amb nous materials, hem recollit de forma col·laborativa, hem gaudit molt… sempre acompanyades de les nostre referents i, a més, amb el recolzament de l’auxiliar de conversa Giosiana.