Projecte lingüístic Meridio presentat a les Trobades pedagògiques d’impuls a la millora de l’anglès als centres de primària.

El divendres 22 de Febrer va tenirlloc a la  Facultat de Dret, Economia i Turisme dle Campus de Cappont de la UdL la segona jornada de les Trobades pedagògiques d’impuls a la millora de l’anglès als centres de primària organitzada per L’Equip ICE de la UdL “L’anglès va de debò”.

En aquesta jornada l’equip directiu i quatre auxiliars de conversa de l’escola Enric Farreny va presentar el seu projecte lingüístic anomenat Meridio. Els eixos tranversals són el Plurilingüisme i la Intercomprensió. Es va donar a conèixer la realitat lingüística del centre i la seva aplicació a l’aula amb la intervenció de docents, auxiliars de conversa i famílies.

Presentació del projecte Meridio de l’Escola Enric Farreny de Lleida