Ens voleu conèixer pel curs 2021-2022?

Fulletó Informatiu 2021-2022

En aquests dies moltes famílies esteu valorant la incorporació dels vostres infants a l’escola.

Sabem que aquesta és una  decisió important per a una família i per això us volem oferir tota la informació que necessiteu per poder escollir.

Iniciar l’escolaritat amb confiança és començar amb bon peu.

Fins ara organitzàvem visites personalitzades per poder conèixer en directe la nostra escola per part de l’equip directiu, però degut a la situació de pandèmia aquest curs no es podrà fer.

Per això aquest curs us proposem que visiteu la nostra web i que us poseu en contacte amb la direcció del centre per poder resoldre dubtes i explicar-vos de primera mà el nostre projecte d’escola.

Ens voleu conèixer?

* Truqueu al 973202141 i demaneu cita per conèixer-nos per telèfon i/o amb una videoconferència.

* Visiteu la pàgina web https://agora.xtec.cat/ceipenricfarreny/

* Escriviu-nos un email a l’adreça c5001953@xtec.cat i deixeu-nos el vostre contacte.

* Pregunteu a les famílies de la nostra escola.

Educant pel Futur

ENTRE TOTS I TOTES FEM ESCOLA