PREINSCRIPCIÓ 2020-2021 (ajornat)

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

​S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.​

Presentació de sol·licituds de preinscripció

Matrícula

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i 1r curs d’educació secundària obligatòria
    del 16 al 22 de juny de 2020

Si voleu  conèixer el centre podeu concertar una visita personalitzada trucant al:

973 202141  +info

1. Rebeca Boza Campos

Com podré saber quan començareu a poder iniciar els tramits per les preinscripción de P3 pel curs vinent?
    Soc nova i estic interesada amb la vostra escola i tinc por de que no m’arribi la informació de quan es podrà fer.
    Atentament
    Rebeca

1. admin Autor de l'article

Gràcies pel vostre interès. De moment no tenim cap informació al respecte. Quan rebem qualsevol tipus d’informació sobre la preinscripció 2020-2021 la publicarem a la web del centre.