Plurilingüisme i Intercomprensió: Projecte Meridio

El dimecres 13 de juny de 2018 a la Sala Prat de la Riba de la Seu l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona l’equip directiu de l’escola Enric Farreny de Lleida va fer la presentació sobre “Plurilingüisme i Intercomprensió – Projecte “Meridio” dins la “IV Jornada d’intercanvi d’experiències – Fem l’Escola Plurilingüe”.

En aquesta exposició es va explicar el treball des de P3 d’infantil fins a 6è de primària mostrant com s’aprèn  a l’escola a partir de realitats lingüístiques diverses i presentant el projecte Meridio com a generador de plurilingüisme i intercomprensió per a alumnat, famílies, auxiliars de conversa i docents.