Pinzellades literàries durant les IX Jornades Quin-Art

La setmana del 22 al 26 d’abril a l’escola vam celebrar les IX Jornades Quin-Art. Així doncs, van coincidir amb la celebració de Sant Jordi, com ja és tradició.

Per aquest motiu, des de la biblioteca del centre vam voler aportar el nostre granet de sorra, afegint algunes pinzellades literàries a la setmana Quin-Art.

Per tant, vam aprofitar que l’escola obria les portes a les famílies, el dimecres i el dijous, a la tarda, per a exposar a la biblioteca el llibre “101 maneres de llegir a tothora” de Timothée de Fombelle. A més a més, també vam animar a les famílies a votar amb quina manera es senten més identificades quan llegeixen.

A banda d’aquesta activitat, la biblioteca de l’escola també va ampliar el seu fons amb un lot de 40 llibres, per tal d’experimentar amb la llum, l’eix vertebrador de les jornades. D’aquesta manera, l’alumnat va poder veure i llegir contes sota la llum negra, o bé mitjançant l’ús de llanternes.

No volem posar punt i final a aquest article sense revelar-vos quina ha estat la manera de llegir més votada. A continuació, us n’adjuntem la imatge. També hi afegim fotografies del lot de contes i dels nens/es experimentant amb ells.