Patis actius amb ASPROS

Els alumnes i les alumnes de Cicle Superior s’han divertit molt fent les activitats de tir amb arc, baldufa i hula hoop. Cada vegada que venen els nois i noies d’ASPROS es superen.

Moltes gràcies.

Aquest cop han estat els i les alumnes de Cicle Mitjà els que han gaudit d’una sessió de jocs tradicionals amb els nois i noies d’ASPROS. Han jugat a bitlles, a corda i a terra, mar i aire.

Avui 14 d’octubre hem iniciat l’activitat de patis actius conjuntament amb ASPROS. Es tracta d’una activitat inclusiva molt engrescadora on tot l’alumnat del centre podrà participar.

Els nens i les nenes de Cicle Inicial s’ho han passat molt bé jugant al memory, fent punteria i saltant amb els sacs.

Moltes gràcies als nois i noies d’ASPROS per la vostra entrega i dedicació. Ens veiem aviat!