Participació al projecte BIBLIO[TECH]

Ahir dimarts dia 12 de març quatre docents de l’escola, representants dels diferents cicles d’infantil i primària, van participar a la primera hackató mundial de biblioteques escolars que vam realitzar al Hub social de la Fundació Bofill. Aquesta és una formació que ens ha permès aprofundir encara més en el món de les biblioteques escolars, pensar i repensar com podem millorar el nostre espai, com el podem potenciar i convertir en un espai d’aprenentatge i que sigui l’eix vertebrador de la resta de projectes de l’escola.

Hem tornat amb moltes idees i petits projectes que tenim ganes d’iniciar i que de ben segur us agradaran. El millor? Que permetrà motivar al nostre alumnat amb un aprenentatge amb sentit, gaudint i fent connexions amb el plurilingüisme i partint del nostre entorn més proper compartint-lo amb la comunitat educativa.