Més Quin-Art 2023

El projecte Quin-Art és molt important a la nostra escola, ja que ens permet gaudir d’experiències significatives i motivadores alhora que treballem diferents assignatures de manera interdisciplinar, globalitzada i transversal. Però, a més, hem compartit aquest aprenentatge organitzant les activitats amb diferents agrupacions: per cicles, intercicles, multicicles; petits, mitjans i grans grups; individual, parelles, cooperatiu; heterogenis, homogenis; sens dubte ha estat un enriquiment per a tothom.

A continuació podeu gaudir del recull d’algunes de les activitats que vam dur a terme en els següents vídeos:

Concerts de música i danses
Hem gaudit i compartit danses típiques del nostre entorn, balls, actuacions… fins a danses i cançons que han compartit amb nosaltres practicants i auxiliars de conversa. Concerts que l’alumnat ha estat treballant a l’aula de música (flauta, campanes, bastons, xilòfons…) o en activitats extraescolars (guitarra, flauta travessera, piano, violí…). També hem tingut la sort de gaudir de la participació de l’alumnat de l’Institut Maria Rúbies. Moltes gràcies a totes les persones que han participat. Ho heu fet molt bé!

Tallers i activitats varies

Aquesta setmana també hem tingut la gran sort de realitzar activitats diverses i molt divertides en les quals l’alumnat ha gaudit moltíssim d’aquestes i de la companya d’altres alumnes més grans i també més petits. Hem creat trenes agrupats de forma multinivell on grans han ajudat a mitjans i petits a jugar amb les cordes per crear-les. Hem jugat a construir objectes i tot allò que passava per la nostra imaginació amb cartrons de grans dimensions i fustes Kapla que ens va facilitar el Col·legi d’Arquitectes de Lleida (COAC). També hem gaudit d’un taller de ceràmica proposat per l’auxiliar Teresa on hem pogut crear fulles i pots d’argila blanca que més tard hem pintat a les classes de plàstica. Han quedat genial! Gràcies Teresa. I, finalment, ens hem divertit duent a terme diferents jocs tradicionals de Catalunya i Alemanya a les hores d’educació física. Fins i tot els de sisè han fet balls de saló. Tot un descobriment!

Passatge juganer
El passatge juganer ha estat el recorregut que ha pogut gaudir la comunitat educativa. Un recorregut en el qual hem compartit jocs, poemes i activitats creades per l’alumnat de l’escola i que han volgut compartir aquesta setmana Quin-Art. Totes aquelles persones que no vàreu poder venir els dies que vam obrir l’escola ara teniu la possibilitat de gaudir d’un petit tastet. Esperem que us agradi!