Llibres de Text i Material per al curs 2020-2021 (a través de l’AMPA)

Benvolgudes famílies,

L’AMPA en col·laboració amb el claustre de mestres de l’escola ha elaborat el llistat de Llibres de Text i Material per al curs 2020-2021.

Us adjuntem 3 documents:

1. Circular informativa

On s’explica com fer-se soci/sòcia de l’AMPA i fer la comanda de llibres

1. Butlleta socis AMPA 2020-21

Que s’ha d’omplir per fer-se soci/sòcia de l’AMPA

1. Comanda llibres 2020-21

Que s’ha d’omplir per fer la comanda dels llibres dels/ de les  vostres fills/es. (Estan els fulls des de P3 fins a 6è. Trieu el full del/de la vostre/a fill/a o fulls si teniu més d’un/a fill/a)

Segons informa l’AMPA, si us voleu fer socis-sòcies de l’AMPA i/o voleu fer la comanda de llibres pel proper curs, heu d’enviar al seu correu  ampaenricfarreny@gmail.com :

– La butlleta de socis d’AMPA per família

– La comanda dels llibres dels cursos corresponents (en cas de voler els llibres)

– Els justificants dels pagaments  corresponents (import quota soci-sòcia AMPA i/o import llibres 2020-2021)

La data límit de pagament i lliurament a l’AMPA és el 17 de juliol de 2020

Els llibres i material es lliuraran directament a l’escola.

Rebeu cordial salutació,

Equip docent i AMPA