L’ENRIC FARRENY A LA JORNADA LLEIMAT

Un any més l’escola ha estat convidada a la XIX jornada de matemàtiques LLEIMAT “Sumant experiències” que es va celebrar dissabte 19 de febrer de 2022 organitzada per l’equip ICE de la Universitat de Lleida.

L’objectiu d’aquesta trobada entre mestres i professorat és compartir experiències i reflexionar entre tots i totes per aprendre noves metodologies i enfocaments per treballar les matemàtiques amb els/les nostres alumnes.

L’escola va participar activament en una taula rodona amb d’altres centres aportant l’experiència a l’aula del moviment OAOA. Un moviment que defensa el treball manipulatiu per una millor comprensió i raonament, aconseguint un aprenentatge matemàtic més significatiu.

Compartir experiències ens fa créixer!