L’AMPA informa… (desembre 2020)

Benvolgudes famílies,

Us informem que a l’última assemblea de l’Ampa del dia 28/10/2020 hi va haver un canvi de junta. Les persones que actualment la integrem som:

Presidenta: Sara Armengol (mare de 1r i 2n)

Tresorera: Mònica Cardona (mare de 1r)

Secretària: Teresa Tost (mare de P4)

Vocals: Cinta Roca (mare de 2n i 4t)

Silvia Lara (mare de 2n)

Sabina Carmona (mare de 2n)

Yolanda Moreno (mare de 2n)

Sílvia Butia (mare de P4 i 1r)

Tenim clar que l’Ampa és el punt d’unió entre l’escola i les famílies dels nens que van a l’escola, i per tant, tenim un mateix front comú, dotar als nens de coneixements intel·lectuals i com a persones per al seu desenvolupament posterior. Així doncs, confiem crear un vincle entre les dues parts.

Els canals de comunicació continuen essent a través del whatsapp (634 500 112) i del correu electrònic (ampaenricfarreny@gmail.com). I en cas d’haver de parlar personalment algun tema, agrairíem ens ho féssiu saber a través de les vies anteriors.

A la pàgina web de l’escola trobareu actualitzats els apartats de l’Ampa.

Disculpeu per no haver-vos-ho comunicat prèviament, però ens hem estat situant; també hem estat i estem treballant per millorar la situació actual de l’acollida, per tal d’evitar que no hi hagi tantes pèrdues per donar el servei, el qual entenem que és necessari. I al mateix temps també estem treballant per poder oferir activitats extraescolars amb les limitacions actuals.