L’alumnat de 6è visita l’Institut Maria Rúbies

El dijous 16 de febrer l’alumnat de 6è ha estat convidat a conèixer l’Institut Maria Rúbies de la Bordeta (Lleida.

Ens han donat la benviguda a la biblioteca del centre i ens han explicat el seu funcionament a través de l’explicació del director i professorat del centre i a través d’alumnat de 1r d’ESO que ho ha presentat amb un caire vivencial i des del punt de vista de les noies i els nois del centre.

Tot el grup de 6è ha tingut la possibilitat de gaudir dels materials de la biblioteca, de fer uns experiments científics, de fer un taller en 3D, de preparar un telenotícies i de conèixer el fascinant molt de l’astronomia al seu observatori.

Ha estat un tastet de tot allò que els espera en aquest centre públic de qualitat.