Fem diapositives antigues amb l’E.A.M. Leandre Cristòfol

Aquesta setmana a l’escola estem celebrant les IX Jornades Quin-Art. Per aquest motiu, el dimarts, l’Alícia i la Carme, professores de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol, han dinamitzat un taller en el qual, hem fet diapositives antigues!

Així doncs, l’alumnat de 3r, 4t i , hem utilitzat retoladors permanentsIcono de rotulador de dibujo, estilo de dibujos animados 14694200 Vector en Vecteezyi diverses plantilles MOLDES DE LETRAS DO ALFABETO LINDOS PARA IMPRIMIR!-ALFABETOS LINDOS, per tal d’escriure les nostres inicials, noms o paraules en diapositives antigues. I, a més a més, les hem pogut decorar Imágenes de Globo Dibujo - Descarga gratuita en Freepik lliurement!

Hem posat punt i final al taller a l’aula d’informàtica, on hem projectat Proyector antiguo - Iconos gratis de tecnología les diapositives. D’aquesta manera, tots i totes hem descobert les creacions dels nostres companys i companyes.

Tot plegat, ha estat molt interessant i sorprenent!

Mònica HUIX-MAS: GRÀCIES DE NOU