Els Centres de Recursos Pedagògics (CRP) de les Terres de Lleida ens visiten

Dilluns 18 de novembre l’escola va rebre la visita dels referents de llengües estrangeres dels Centres de Recursos Pedagògics de la província de Lleida. Aquesta activitat estava organitzada des del Departament d’Ensenyament, concretament des de la secció de llengües estrangeres dels Serveis Territorials de Lleida dins del seminari de formació “Caminem cap a la internacionalització”.
Van conèixer la nostra realitat sociolingüística i el nostre projecte “Meridio” que treballa el plurilingüisme i la intercomprensió i es va desenvolupar una conversa pedagògica juntament amb els auxiliars  de conversa que treballen actualment a l’escola.