El prestatge dels contes: La Caputxeta Vermella

El passat dimecres, 17 de gener, a la biblioteca de l’escola vam tenir l’oportunitat de comptar amb la visita de la Laia, una exalumna, que va venir a explicar-nos La Caputxeta Vermella.

En acabar d’explicar-lo, ens va preguntar si coneixíem alguna altra versió d’aquest conte i dues nenes de segon van explicar La Caputxeta Forçuda. Va estar molt xulo perquè gairebé ningú coneixia aquesta versió.

Amb aquest contacontes la biblioteca ha iniciat l’activitat: El prestatge dels contes, que pretén dur a terme activitats per apropar els contes als alumnes de l’escola. Així que ja ho sabeu, estigueu ben atents per saber quan serà la pròxima activitat. No hi falteu!