Celebració del Dia de la Música 2019

El divendres 22 de novembre, diada dels músics, l’escola Enric Farreny de Lleida ho ha celebrat amb un taller de bateria dirigit pel mestre Carlos Estavillo. Ha aprofundit en l’ explicació de l’origen de l’instrument i ha fet una petita demostració que ha acabat amb una activitat rítmica conjunta.  Durant l’estona d’esbarjo han estat els alumnes del centre qui han amenitzat la jornada fent petits concerts de piano, guitarra i violoncel.

I el divendres 29 de novembre per la tarda hem fet la celebració a nivell de centre amb un repertori d’actuacions musicals obert a les famílies.

P3 i P4 han ballat la cançó “M’agrada la tardor”.

P5 han preparat una petita peça a percussió “Ja ha arribat la tardor”.

Les artistes i els artistes de 1r han interpretat “Música per una pantomima- Mozart

L’alumnat de 2n està molt engrescat musicalment i ells mateixos s’han inventat una coreografia per a la peça de Pharrell Williams “Happy

3r ha interpretat una peça amb campanes “Perlas de Otoño

Després  4t ha cantat en francès “L’hyme de la Vie” (L’himne de la vida) del grup musical United Kids

Tot seguit es va continuar amb les danses internacionals per part de les nenes i nens de 5è i 6è. Una dansa turca “QAFE” i una grega “DOURNERAKIA” dirigides per la la Rabia de Turquia i la Chrysoula de Grècia.

I la colla de 6è ha tocat una peça a flauta de la Bonnie Tyler “It’s a heartache” (És un mal de cor)

I es va acabar de la millor manera: cantant i plantant espígol al nostre hort: cantant per animar l’esperit i plantant vida per a un món futur millor.

Tots plegats van cantar la cançó de Queen “We will Rock you” amb l’acompanyament del bateria-mestre de música-artista Carlos.

1. VDC

Meravelloses actuacions, ens van agradar moltíssim a totes les famílies. Molt bona feina amb la música a l’escola. Gràcies per deixar-nos gaudir a tota la comunitat educativa. Felicitats!