Diada dels Músics 2021

Avui dilluns 22 de novembre de 2021 l’Escola Enric Farreny de Lleida ha celebrat  la Diada dels músics.

Durant el matí els nens i nenes de l’escola han gaudit d’un concert a càrrec de les dues auxiliars de conversa italianes, professionals del cant i del piano que conviuen amb els nois i noies aquest curs.  A continuació han estat els diferents alumnes que han  interpretat diferents obres de Camile Saint-Saëns del qual aquest 2021 se celebren els 100 anys de la seva mort.

Finalment tota l’escola ha ballat al ritme de “Better when I’m dancing”, de Meghan Trainor amb una coreografia divertida i engrescadora.