DIADA DE LA MÚSICA – 22 de novembre de 2011

LIP-DUB A L’ESCOLA

El dia 22 de novembre, el dia de Sta. Cecília, la patrona dels músics, els alumnes de l’Escola Enric Farreny, hem fet un lip-dub.
Fer un lip-dub representa que tota l’escola balla i canta al ritme d’una música .
Nosaltres, per exemple, hem ballat  i cantat amb la cançó “I’m a believer” que surt a la pel·lícula d’Shrek.
Ens ha gravat l’Aitor i hem sortit tota l’escola: mestres, alumnes grans i petits, l’AMPA, les dones de la neteja, les cuineres i monitores del menjador, el director,, l’administrativa, el conserge…
Esperem que molt aviat es pengi a la nostra web !

(Àlex J. 4t)