DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA 2022

Ens ajudes a fer la PAU amb la TERRA?

Durant aquesta setmana l’escola ha organitzat diferents activitats per conscienciar-nos de tot allò que fem i/o podem fer per millorar la vida del nostre planeta.

SETMANA DE LA PAU

El dilluns 31 de gener s’ha reunit tothom al pati de l’escola. Allà s’ha escolat el Conte  entre un avi i un nét que ens ha fet reflexionar sobre com tractem el nostre planeta Terra. I tot seguit s’ha posat fil a l’agulla. L’alumnat d’infantil plantarà una olivera al pati de l’escola i primària pins al Bosquet de la Bordeta. Les nenes i els nens de tota l’escola s’han posat a pensar missatges sobre com nosaltres podem “FER LA PAU AMB LA TERRA” i s’inclouran en unes teles que es distribuiran per pati. S’han fet un sobres amb unes llavors a dins que podem plantar allà on creguem que siguin profitoses. I hem acabat amb dues cançons: “Les 3R” i “Enyor”.