Dia Escolar de la No-violència i la Pau – DENIP 2020

L’escola Enric Farreny de Lleida ha celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau durant la setmana del 27 al 31 de gener. Han fet una marató de contes contra el racisme a la biblioteca durant l’estona d’esbarjo i han escoltat a les entrades i sortides cançons de Lolita (Sarandonga) i de Marc Anthony (Via la vida).

A més el dijous 30 de gener al matí el grup “Los Hernández” format per 3 músics, un dels quals l’Òscar és pare de l’escola, ha interpretat cançons dels autors  Peret, Gipsy Kings, Marc Anthony i Òscar Hernández, han tocat fandango, buleries i flamenco i ha mantingut un diàleg amb tres grups d’alumnes de l’escola tot parlant sobre el respecte, la tolerància i l’acceptació del diferent.

Discurs en calo-rom