Dia de la Pau 2019

Aquest dimecres 30 de gener hem celebrat el DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU.

Aquesta celebració ha estat organitzada per les escoles i instituts del barri: escoles Enric Farreny, Joan Maragall, Parc de l’Aigua, Col·legi el Carme, CEE L’Esperança i Institut Maria Rúbies dins el pla d’actuació del PEE de la Bordeta.

Enguany hem fet conjuntament un treball sobre el projecte  “Por cada mina una flor” per sensibilitzar-nos al voltant del mur ple de mines que separa el poble Sahrauí. Cada alumne ha creat una flor i durant el matí cada cicle s’ha trobat en una plaça del barri amb la resta d’alumnes de les altres escoles. Aleshores s’han fet murs de flors, s’ha llegit un manifest, i s’ha acabat cantant “Friends will be friends” de Queen.

Aquesta jornada solidaria ens ha ajudat a generar lligams personals entre les comunitats educatives del barri.