Dia de la Música 2018

El dijous 22 de novembre a les 11.15 hores al pati de primària hem celebrat aquesta diada amb un toc “Mediterrani”.Hem preparat cançons, danses i textos en italià, castellà, català, turc, francès i anglès.

Programa dia de la musica 2018

Ens han donat la benvinguda els alumnes de 5è i 6è.

Els alumnes de P3 i P4 han cantat “Les Onades“.

P5 ham presentat la cançó “Bajo el Mar“.

El nostre “capitano” Nico Perugini ha dirigit la “Dansa del Capitano“.

Amb la Çagla Deniz Pulat hem ballat “Damat Halay“.

Les nenes i els nens de 1r han interpretat la cançó “Els pirates“.

El curs de 2n ens ha dit “La meva Terra és el Mar“.

Una Havanera a flauta ha estat l’obra presentada pels músics de 4t.

I els artistes de 5è i 6è han fet la cloenda amb la cançó en francès “Caresse Sur l’Ocean“.

Com a cloenda a aquest acte hem inaugurat el nostre nou hort amb la plantada de Romaní (Rosada de mar)

que utilitzem per purificar les cases i esperem que aquí al nostre hort creixi ben fort per donar-nos salut i felicitat.

Visca la Música i gràcies a tots per la vostra col·laboració!