Continuem endavant amb el projecte CETE+

El divendres, 15 de març, vam assistir a l’última sessió del seminari que l’escola està realitzant en el marc del projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa). Aquest és el nom que rep l’acreditació Erasmus+ KA120 del Departament d’Educació de Catalunya en l’àmbit d’Educació Escolar.

Així doncs, des de l’escola ja estem una mica més preparats, per tal de començar a buscar ciutats europees en les quals, hi hagi escoles amb BE (Biblioteca Escolar) que poguem visitar juntament amb el nostre equip de BE Puntedu.

Us continuarem informant!