Comiat de 6è: 21 juny 2017

Els alumnes de la promoció de 6è 2008-2017 deixen l’escola i els volem acomiadar com es mereixen.

Han rebut de mans dels nens i nenes de P3 una memòria USB amb imatges, vídeos i records de la seva estada a l’escola.

Els seus fillols d’apadrinament lector de 1r els han lliurat un diploma i una orla de la promoció.

Llavors els alumnes de 6è han estat els protagonistes amb una actuació musical, un enregistrament de vídeo dedicat al centre i una carta molt emotiva.

El seu tutor, el Sr. Juan, també els ha dedicat unes paraules i els ha desitjat molt sort en el seu futur.

El dia també l’han aprofitat el Marco i la Martina, els nostres auxiliars de conversa italians, per acomiadar-se de l’escola. Han rebut uns àlbums elaborats per tots els alumnes de l’escola i han dit adéu visiblement feliços per la seva estada entre nosaltres.

I per acabar la música ens ha acompanyat amb la cançó “Si tu et vols divertir” i després  “Les nits no moren mai” Dr Prat.

Bon estiu a tothom!