Comiat alumnes de 6è

Les benvolgudes Itziar, Marta, Noèlia Pilar, Aina, Paula, Ainhoa, Nereida, Nerea, Zineb, Noa i Ariadna i
Els benvolguts Víctor, Albert, Ivan, Alain, Jorge, Joel, Ibrahim, Biel, Guillem, Adrià i Dennis,

Han passat el seu darrer curs a l’escola (2019-2020) i se us vol agrair tot els que heu donat i deixat. Tots i cadascun de vosaltres heu enriquit l’escola i esperem que tingueu un bon record de la vostra estada. Ja sabeu que sempre serà casa vostra i podreu venir per la tarda, quan tingueu festa a l’institut, quan vulgueu fer un TdR o simplement perquè tingueu ganes de tornar. Tot això se us diu de tot cor i amb una forta abraçada.
Ara us toca pensar en l’institut i de ben segur que serà una molt bona experiència.
El darrer dia del curs, el divendres 19 de juny de 2020, en una videoconferència  vau fer l’escrit següent:

“Avui, divendres 19  de juny, seria el dia del nostre comiat de l’escola… a l’escola, si s’hagués pogut fer presencialment. Tanmateix, continua essent igualment el dia del nostre comiat i ens ho hem passat tant bé tots junts que volem compartir el que sentim:

Moltes gràcies als professors perquè ens heu ensenyat tant bé com heu sabut i també per ajudar-nos i cuidar-nos tots aquests anys. Hem après molt amb vosaltres. Us recordarem sempre.

Gràcies als auxiliars de conversa per haver-nos ensenyat les vostres llengües i tradicions i fer-nos conèixer els vostres països. També us recordarem sempre.

Estem agraïts de ser amics i amigues que no ens oblidarem mai. Hem estat bons companys i sempre ens durem al cor. Ens coneixem des de petits, hem après a estimar-nos i a saber-nos valorar. Ha estat fantàstic haver estat junts tota la Primària.

Moltes gràcies a l’escola per tots aquests anys tan meravellosos. Estem molt contents d’haver-los compartit a l’Enric Farreny.

Ha estat un final de curs difícil però hem aconseguit mantenir-nos units d’una manera diferent. Tot això és com una escala que sempre has d’anar pujant i mai baixar.

Ara és el començament d’una nova etapa. Guardarem molt bon record de tots aquests anys. Esperem continuar veient-nos!”