Comiat 6è – Juny 2023

• El dijous 22 de juny de 2023 hem acomiadat la promoció de sisè 2014-2023.

• Hem començat amb les actuacions amb l’alumnat d’ Educació Infantil amb la “Contradansa”, després els de Cicle Mitjà han interpretat una cançó francesa “J’ai demandé a la Lune” i han seguit totes i tots els de Primària amb una la (amb percussió de Cicle Inicial i Cicle Mitjà i flautes de Cicle Superior).

• El tutor de 6è ha dedicat unes paraules a la promoció i les alumnes i alumnes de sisè ham fet un parlament emotiu

• La cloenda de l’acte ha estat amb música com és habitual a la nostra escola. Aquest cop hem comptat amb la cançó de Niki Núñez “Celebrem”.

• En sortir de l’acte les nens i els nens de sisè han passat pel “Photocall” de l’entrada de l’escola i després han passat una estona lúdica al Parc de l’Aigua.