CLOENDA AGENDA 21

Els alumnes representants del nostre centre han assistit a l’acte de cloenda de l’Agenda 21 Escolar que s’ha celebrat al Parc de la Mitjana on es troben representats tots els centres participants en el programa i es comparteix el treball realitzat durant aquest curs.

Els alumnes de la nostra escola han dut a terme el projecte « FEM LA PAU AMB LA TERRA»  amb diferents activitats com:

Lapbooks de com podem tenir cura de la nostra ciutat.

– Projecte QUIN-ART amb el nom “Juguem amb l’art” on hem construït diferents jocs de taula i de carrer amb materials reciclats. Cordes, cartrons, capses, ampolles, robes, etc… han donat vida a nous jocs.

L’hort per poder observar el creixement de diferents plantes. La preparació de diferents tipus de planter ha propiciat unes activitats enriquidores per complementar els objectius treballats a l’àrea de medi.

“Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món”.